zaterdag 17 juni 2017

Facebookhop Lovely Stampers

Hoi hoi,

Vandaag is er weer een Facebookhop van ons team de Lovely Stampers. Het thema deze maand is InColors 2017-2019.

Met deze kleuren en de stempelset Happy Celebrations heb ik het volgende kaartje gemaakt.



Deze keer heb ik een clean en simple kaartje gemaakt. Eerst heb ik met goud embossingpoeder en de heat tool de omlijning van het woord Happy gestempeld. Hierna heb ik de letters uitgeknipt en met een andere stempel die de letters inkleurt een voor een de letters in een andere kleur gestempeld. De stempen "Birthday to you" zit ook in deze stempelset en heb ik ook met goud embossingpoeder en de heat tool gemaakt. De uitgeknipte letters heb ik daarna met dimensionals opgeplakt. De sequins maken het geheel af.

Heb je vragen over dit project of wil je een bestelling plaatsen stuur dan een mailtje naar mystampinworld@gmail.com

Groetjes,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten