dinsdag 7 maart 2017

Window Shopping


Hoi hoi,

Vandaag een kaartje met de Window Shopping bundel. Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn upline die vandaag jarig is. Het kaartje kwam ik op pinterest tegen en is van stampin bj. Ik vond hem zo leuk dat ik hem heb nagemaakt.

Voor de kaartbasis heb ik een stuk Pool Party genomen van 21 bij 14,8 cm en gerild op 10,5 cm. Daarop zit een mat van Night of Navy Cardstock. De bovenste laag is een stukje Whisper White cardstock en hier heb ik met de Window Shopping Thinlits Dies het bloemetjes patroon uitgestanst. Het "mandje" is ook uitgestanst en daar heb ik het witte lintje uit het Sending Love Ribbon combo pack voor gebruikt. 
De tekst komt ook uit de Window Shopping stempelset en is gestempeld met Pool Party inkt. Als laatste heb ik nog een paar sequins opgeplakt.

Wil je zelf ook aan de slag met de producten van Stampin'Up! dan verzorg ik je bestelling graag. Je kunt je bestelling mailen naar mystampinworld@gmail.com.
Tot en met 31 maart aanstaande kun je bij iedere € 60,= een GRATIS product uit de sale-a-bration brochure uitzoeken. Wacht dus niet te lang met bestellen als je hier gebruik van wil maken.

Groetjes,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten