zaterdag 4 maart 2017

Creatieve Harten Bloghop


Hoi hoi,

Leuk dat je een kijkje komt nemen bij de maandelijkse Creatieve Harten bloghop. Vandaag laten we weer mooie creaties zien met de producten van Stampin'Up! en het thema van deze maand is Lente Kriebels. Voor mij is het de eerste keer dat ik mee doe met een bloghop en ik vind dat best spannend. Maar eens moet de eerste keer zijn.


Welcome to our monthly Creatieve Harten blog hop! We're happy that you're visiting our blogs. 
This month, we hope to inspire you with our theme: "Lente Kriebels" (=(((Spring Jitters). All our projects, made with the wonderful projects of Stampin' Up!, are focused on Spring and everything that associates with that.




Voor mijn projecten heb ik gebruik gemaakt van de Botanical Builder Framelits. In deze set Framelits zitten mooie bloemen waarmee je leuke voorjaarskaartjes kunt maken. Ik heb vandaag twee kaartjes en een gift bag gemaakt. 



Voor de basis van de kaartjes heb ik een stuk Thick Whisper White gebruikt van 10,5 bij 14,8. Voor beide kaartjes heb een stukje Smokey Slate van dezelfde maat gesneden en met een van de stansen uit de set een mooi randje gemaakt. De bloemen heb ik gestanst uit het cardstock in de kleuren Calypso Coral, Soft Sky en Blushing Bride. Alle teksten komen uit de Nederlandse stempelset Recht uit het Hart. Deze heb ik op een kaartje en de gift bag uitgestanst met de Stiched Shapes Framelits Dies.



Voor de gift bag heb ik gebruik gemaakt van het Gift Bag Punch Board. Je kunt hiermee drie verschillende maten maken. Deze gift bag is het kleinste maatje die je ermee kunt maken.




Ik hoop dat je mijn projecten leuk vindt en zou het leuk vinden als je een reactie achter laat. Er zijn nog meer leuke projecten te bewonderen vandaag dus hop gezellig verder. De complete lijst van deelnemers vind je onderaan dit bericht.

De volgende stop van onze bloghop is het blog van Berdien Weideveld! Klik op de knop volgende en dan kom je op haar blog. 

I hope I have inspired you with my project and I would love it if you could leave a comment. 
You must be very curious now to see the projects of the other participants! Just click on the 'Volgende' (=Next) button to hop-a-long and see the creations of my fellow Stampin' Up! demonstrators. Have fun!


Heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen dan kun je een mailtje sturen naar mystampinworld@gmail.com.

Veel plezier nog bij de rest van de bloghop en hopelijk tot de volgende keer!

Groetjes,
Esther


13 opmerkingen:

  1. Mooi Esther, ziet er prachtig uit. En ook mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig project, Esther! En heel leuk dat je vandaag voor 't eerst met ons mee hopt. Hopelijk heb je nu de smaak te pakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke projecten heb je gemaakt. Deze stanzen heb ik nog niet, als ik dit weer zie ga ik toch weer twijfelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beetje vergeten setje met al dat Spring/Summer geweld, maar wat kun je er toch prachtige creaties mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Esther, ik vind de kleurenkeuze super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gemaakt allemaal. Die bloemen stans is ook zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kleurencombi! Dat zakje vind ik superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je ook meedoet Esther! En wat een super mooie kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleurencombinatie heb jij gebruikt. Ik vind het resultaat super.

    BeantwoordenVerwijderen