dinsdag 21 februari 2017

Lift Me Up


Hoi hoi,

Vandaag een leuk verjaardagskaartje met de Lift Me Up stempelset en de Up & Away Thinlits Dies. Toen ik in november voor de eerste keer de voorjaarscatalogus in handen kreeg stond onder andere deze set hoog op mijn verlanglijstje.



Het kaartje is een dubbele Z-fold kaart en echt super leuk om te maken. De basis heb ik gemaakt van Smokey Slate cardstock met daarop een mat van Night of Navy en daarop het Carried Away designer series paper (dsp). Dit dsp kun je gratis krijgen bij een bestelling van € 60,- (exclusief verzendkosten) tijdens de Sale-a-Bration (tot en met 31 maart 2017). 

De luchtballonnen en de tekst heb ik met versamark inkt en wit heat embossingpoeder op Mint Macaron, Night of Navy en Smokey Slate cardstock gezet en de luchtbalonnen daarna met de dies uitgestanst. Ook de wolkjes zitten bij de Up & Away Thinlits Dies. De banner is met de Banner Triple punch gemaakt. 

Wil je deze leuke stempels en dies bestellen stuur dan een mailtje naar mystampinworld@gmail.com. O ja, als je de stempels en dies als bundel besteld krijg je ook nog eens 10% korting.

Groetjes,
Esther



Geen opmerkingen:

Een reactie posten