donderdag 9 februari 2017

Happy Celebrations

Hoi hoi,

Vorige maand heb ik jullie al een filmpje van Stampin'Up! laten zien met de Happy Celebrations stempelset en de Celebrations Duo Textured Impressions Embossing Folders. Afgelopen dinsdag ben ik er eindelijk zelf mee aan de slag gegaan. Wat een onwijs leuke set is het. 






Bovenstaand kaartje heb ik met de kleuren Calypso Coral en Smokey Slate gemaakt omdat ik binnenkort een verjaardagskaartje voor een vrouw nodig heb. De tekst komt ook uit de set en heb ik met versamark gestempeld en toen wit embossingpoeder er op gestrooid en dit verhit met de heattool. Ik was zo blij met het eindresultaat dat ik er gelijk nog maar een met Pool Party heb gemaakt. 



Wil je zelf ook zo'n leuk kaartje maken of heb je vragen stuur me dan gerust een mailtje op mystampinworld@gmail.com.

Groetjes,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten