zaterdag 22 april 2017

Window Shopping


Hoi hoi,

Vandaag doe ik mee met een Facebook hop van de Lovely Stampers, het team waar ik in zit en laat ik jullie een leuk projectje zien met de Window Shopping bundel. Deze bundel komt uit de voorjaarscatalogus en ik kan jullie verklappen dat deze super leuke set mee gaat naar de nieuwe catalogus.



Voor dit project heb ik van Soft Sky het doosje gemaakt. De banner op het doosje is ook gemaakt met een van de stansen uit deze set. 



Ook de kaartjes in het doosje zijn gemaakt met de stansen en stempels uit Window Shopping bundel. Het zijn kleine kaartjes geworden leuk om bijvoorbeeld aan een cadeautje te maken.

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan. Wil je deze leuke set ook bestellen of heb je vragen over dit project stuur gerust een mailtje naar mystampinworld@gmail.com.

Groetjes,
Esther


Geen opmerkingen:

Een reactie posten