woensdag 25 januari 2017

Een mannen kaart

Hoi hoi,

Voor de teamdag die ik afgelopen zaterdag heb gehad moest er een echte mannenkaart en vrouwenkaart gemaakt worden. Nu vind ik het altijd lastig om een echte mannenkaart te maken mede omdat ik geen echte mannen stempels heb. Maar het moest toch gebeuren dus ben ik aan de slag gegaan. Op pinterest vond ik een leuke layout die ik wel kon gebruiken en zo is onderstaand kaartje ontstaan.





De basiskaart is in whisper white en daar zijn verschillende lagen cardstock en dsp op geplakt in de kleur Marina Mist uit de Subtles collectie. De tekst komt uit de stempelset Suite Sentiments en heb ik met versamark gestempeld en daarna met koper embossingpoeder en de heattool verhit. De spetters komen uit de Timeless Textures stempelset en maken het geheel net nog even af.

Heb je vragen over dit kaartje of wil je zelf ook aan de slag met de producten van Stampin'Up! dan help ik je graag! Je kunt een mailtje sturen naar mystampinworld@gmail.com.

Groetjes,
Esther





Geen opmerkingen:

Een reactie posten